Nem minden az online

Kiállítások, vásárok, konferenciák, előadások, a cégeddel akkor is meg kell jelenned IRL, ha a tevékenységed jellemzően nem a való életben zajlik. Ennél is egyszerűbben: akkor is találkozol hús-vér emberek tömegével, ha a céged nem offline kereskedelmi tevékenységet végez, hanem online szolgáltatást nyújt.

Ilyenkor is ki kell nézned valahogy, az nem járja, hogy a szuper online jelenlétedhez egy leharcolt, összeszedetlen offline kiállás tartozik.

 

Bármilyen régóta is vállalkozol, biztos vagyok benne, hogy találkoztál már olyan hírlevéllel, amiben konferenciára, workshopra, vásárra, vevőtalálkozóra invitálnak. Legyen bármi is a szakterületed, ilyen meghívóval gyakorlatilag a vállalkozásod előkészítő szakaszában is jó eséllyel találkoztál már, és biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb rászánod azt a pár ezer forintot és téged is a kiállítók nem annyira népes, de annál válogatottabb táborában láthatunk viszont.

 

Miről ismerhető fel az átlagos és a jó kiállító, hogyan lehet profi az offline megjelenésed?

 

Ha valakinek nem lenne egyértelmű, akkor a jó kiállítót nem onnan ismered fel, hogy a standján ledér öltözetű hölgyek integetnek arcukra fagyott mosollyal, és még csak nem is arról, hogy ott a leghangosabb a zene, a legvakítóbbak a fények és ingyen koktélt kap minden arra tévedő. Persze, van olyan vállalkozó, aki ilyen rafináltan igyekszik a maga 15 perc hírnevét megkaparintani, de ez pont annyira hasznos, mint a vásárolt like a Facebook-oldaladon. Drága és felesleges marhaságok helyett, inkább próbálkozz jól bevált, minőségi kellékekkel megjelenni.

 

Megállító táblák, kisebb és nagyobb roll-upok, sajtófalak, kiadványok, tollak, kütyük és végtelen kreatív izé. Elsőre felesleges kiadásnak tűnik (tudjuk, ismerjük az érzést), de az igazság az, hogy aki odamegy a standodhoz és beszélgetsz vele a szolgáltatásodról, majd adsz neki valami repicuccot, az nagyobb eséllyel lesz a vevőd, mint az, aki a szomszéd standhoz megy. Keresd a Onesoft szakembereit, hogy a te offline megjelenésed is profi legyen.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat