Vállalkozóként és marketingesként kizárt, hogy ne találkoztál volna a gerillamarketinggel. Ez a marketing eszköz eleinte nyugaton terjedt el, először 1984-ben esett róla szó Jay Conrad Levison Guerilla Marketing című könyvében.
Lényegében egy alacsony költségvetésű promóciót, üzenetet jelent a fogyasztók felé. A Magyarországon is egyre inkább alkalmazott megoldás az alacsony költségvetés mellett a kreativitással, a humorral vagy az érzelmekre hatva tud kitűnni a hagyományos reklámok közül.
Ha nem akarsz 8-10 évet várni arra, hogy megismerjék a márkád és gyorsan szeretnél érdeklődőket, vesd be ezt a trükköt. Többféle módja is létezik annak, ha tömegeket akarsz megmozgatni, akár a mostanság igencsak elterjedt flashmobot is választhatod hozzá, csak legyél célirányos.
Hogyan tudod mérni a sikereidet? Az eredmény, érdeklődők és a nyereség formájában fog jelentkezni.