Webshop készítés

Webshop készítés

Webáruházban értékesíteni jelenleg az egyik leghatékonyabb módja a kereskedelemnek. A webáruház egy olyan virtuális bolt, ami fáradhatatlanul non-stop nyitva tart. Igen- még vasárnap is!

Napjainkban az online kereskedelem, -ezzel párhuzamosan a webshopok- a gazdaság egyik legdinamikusabb fejlődő ágazatává vált. Az internetes kereskedelem mutatói napról-napra folyamatosan növekszenek. Így ha ön is rendelkezik olyan termékkel/termékekkel, mely online is értékesíthető, érdemes saját webshopot nyitnia.

content/services/webshop-kep

Milyen a jó webshop vagy más néven webáruház?

Egy webshop akkor jó, ha hatékonyan működik, azaz értékesít, bevételt termel, valamint vásárlói közösséget épít a cég köré. Webshopot indítani látszólag egyszerűen lehet.

Szükség van egy webshop-rendszerre, amelybe fel lehet tölteni a termékeket, és amely utána fogadja a megrendeléseket. Azonban ez csak a kezdete az online értékesítésnek.

A jól működő webshop titka

Egy webshop akkor működik jól, akkor termel hasznot a tulajdonosának, ha online értékesítési stratégiára épül. Ha tudatosan tervezett, ha követi az iparági sajátosságokat, de figyel a webergonómiára és a vevői szokásokra. Ha a célpiac aktuális igényeinek kiszolgálása mellett, a jövőben új igényeket tud teremteni termékei iránt.

Kérd díjmentes ajánlatunkat »

Hogyan kezdjünk neki?

Egy webshop tervezése speciális ismereteket kíván. Ismerni kell azokat az internetes vásárlási szabályokat, melyeket a vevők támasztanak egy webshoppal szemben. Alkalmazni kell azokat az értékesítési elveket, amelyeket az online eladás megkíván.

Valamint rendelkezni kell olyan marketing és stratégiai ismeretekkel, amelyek elérik a vásárlót és megkönnyítik a döntését. Mindezt vonzó formába kell önteni, hogy a vásárlás a lehető legtöbb esetben végbemenjen.

A webshopok tervezésére éppen ezért nagy figyelmet fektetünk. Minden esetben arra törekszünk, hogy a webshop könnyen kezelhető, jól működtethető legyen mind a vásárló, mind a tulajdonosa számára.

Az értékesítési stratégia, az online marketing minden általunk tervezett webshopot meghatároz. Tudjuk, hogy egy webshop működtetése kiemelt egy cég életében, hisz olyan eszköz, amely pénzt kell hogy hozzon a tulajdonosának.

Minden webshopot adminisztrációs felülettel készítünk el, így a termékek karbantartását Ön is el tudja végezni.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket. 
Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Ahogy a digitális technológia fejlődik, úgy alakulnak át az online marketing stratégiák is. A Gartner informatikai tanácsadó cég friss előrejelzése szerint a mesterséges intelligenciával működő chatbotok térnyerése jelentős változásokat hozhat a hagyományos keresőmotorok használatában. Ezen változások következtében az online keresések száma várhatóan 25%-kal csökkenhet a következő két évben.