Facebook alkalmazás

Amennyiben honlapja népszerűsítésére valamilyen hatékony eszközt keres, vagy csak honlapja tartalmát kívánja  megjeleníteni a Facebook oldalán, akkor érdemes figyelmet szentelnie a Facebook alkalmazások fejlesztésében lévő lehetőségekre is.

Egy-egy kreatív ötlet alapján megvalósított Facebook alkalmazás sikeressége vetekedhet egy adwords kampány hatékonyságával. Ráadásul nem csak információt juttathatunk el vele leendő megrendelőinknek, hanem marketing adatbázis építésére is kitűnő eszköz.

content/services/facebook-alkalmazasok

Mire használhatom a facebook alkalmazást?

Elsősorban meg kell határoznunk a célcsoportot, kik azok a facebook felhasználók akik számunkra potenciális vevőjelöltté válhatnak.

Amennyiben már használta a Facebookot tudja, hogy rengeteg paramétert megadhat magáról és ezt általában az emberek meg is adják. Csak, hogy a legegyszerűbbeket említsük: név, születési dátum, családi állapot. Továbbá információt adhat egy Facebook felhasználóról megosztott fotója, kivel látható egy fényképen, esetleg milyen naptár bejegyzései vannak, milyen eseményeken vesz részt.

Ezek a paraméterek egy Facebook alkalmazásból mind lekérdezhetők, így olyan adatbázis építhető, melyből könnyű szerrel célozható meg a leendő ügyfél, legyen szó akár egy fiataloknak szóló koncertről, gépjármű kötelező felelősség biztosításról vagy az Ön által értékesített szolgáltatásról.

Ezen felül:

  • Mert lehetnek szórakoztatóak és látványosak (elképzelhető, hogy egy Facebook felhasználó csak a látványosság miatt klikkel rá és mégis megragad a tartalomnál)
  • Mert lehetnek praktikusak (weboldal funkcióinak megjelenítése az alkalmazások felületén)
  • Mert jól kiegészítik az Ön Facebook oldalát és nyit még egy csatornát az célcsoportja felé (több követőt szerezhet használatával)
  • Mert az alkalmazások által begyűjtött adatokat közvetlenül Ön kezeli majd (későbbi marketing célokra felhasználhatóvá válnak)

Mire van szükség egy Facebook alkalmazás futtatásához?

A Facebook alkalmazások nem a közösségi szolgáltató rendszerén futnak, hanem egy általunk biztosított tárhelyen. A Facebook az alkalmazások futásához mindössze egy keretet biztosít, többiről gondoskodunk( Például tárhelyről és biztonságos kapcsolatról (SSL)) .

Mennyibe kerül egy Facebook alkalmazás?

Számos tényezőtől függ egy Facebook alkalmazás ára. Mi a befektetett munka alapján állapítjuk meg a díjat, így ha olyan megoldást választ, amit már egyszer elkészítettünk, az nagyban csökkentheti a költségeket.

Tapasztalataink alapján ez az ár 65.000 Ft és 500.000 Ft között van, függően a grafikától, a funkciók bonyolultságától. Ez az ár tartalmazza a programhoz biztosított szerver környezetet 6 hónapig díjmentesen.

Pontos árajánlat elkészítéséhez kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat

Legfrissebb blogbejegyzések

Olvasd a legfrissebb cikkeinket az informatika és a fejlesztés világából. Maradj naprakész velünk!

Összes bejegyzés
Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

Hogyan javíthatjuk hirdetéseink megtérülését? Bevezetés a ROAS használatába

A digitális marketing dinamikus világában a vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan mérjék és értékeljék hirdetési stratégiáik hatékonyságát. Ennek érdekében egy kritikus eszköz kerül előtérbe: a ROAS, amely a reklámköltségek megtérülését mutatja.
Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Hibák és magas költségek a Meta hirdetési rendszerében

Marketingesek a Facebookon és az Instagramon észrevettek olyan glitch -eket a platformon, ami miatt magasabb az áral és kevesebb a bevétele az egyszer nagyon megbízható platformon. 
A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyed biztonságának javítása: egyszerű lépések, amelyeket most megtehetsz

A webhelyen biztonsági intézkedések elengedhetetlenek ahhoz, hogy a webhelyed biztonságos és jövedelmező is legyen. Ha szeretnéd tudni, hogyan tudod javítani a webhelyed biztonságát, ebben a cikben áttekintünk néhány egyszerű webhelybiztonsági intézkedést, amelyel biztonságosabb honlapot tudunk létrehozni, amely emelett a konverziókat is növeli és arra készteti a fogyasztókat, hogy visszatérjenek az oldalunkra. 
Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

Márkaismertség: Kulcs a piaci potenciál felszabadításához

A digitális korszakban, ahol a piac telített számtalan, figyelemért versengő márkával, a tömegből való kitűnés még jobban kulcsfontosságú, mint valaha. Itt jön képbe a márkaismertség koncepciója, amely a sikeres marketingstratégiák sarokköveként szolgál. 
Az UX szerepe az online marketingben

Az UX szerepe az online marketingben

Az online marketing hatalmas óceánjában az UX  a te világítótornyod, amely biztonságosan vezet a célodhoz, legyen szó vásárlásról, hírlevélre való feliratkozásról vagy a megfelelő információ megtalálásáról. Blogbejegyzésünk arról szól, hogy milyen szerepet játszik az UX az online marketingben, és hogyan javíthatja drámaian a marketing eredményeket. 
Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Google hirdetések újragondolása a keresések visszaszorulása miatt

Ahogy a digitális technológia fejlődik, úgy alakulnak át az online marketing stratégiák is. A Gartner informatikai tanácsadó cég friss előrejelzése szerint a mesterséges intelligenciával működő chatbotok térnyerése jelentős változásokat hozhat a hagyományos keresőmotorok használatában. Ezen változások következtében az online keresések száma várhatóan 25%-kal csökkenhet a következő két évben.