Blog

Nyári hírlevél eső

Beindult a nyaralós, "szabira mentem" időszak, mindenki vakációzik, ki nézné meg az e-mail-eket ilyenkor?  Sokan, de nem biztos, hogy érdekel bárkit is a hírleveled. Sajnos a nyári hónapokban nagy visszaesést mutatnak az e-mail kampányok, kivétel egyes területeken, mint az idegenforgalom vagy a szórakoztatóipar.  De néhány praktikával elérheted, hogy minél többen érdeklődjenek leveleid iránt még akár a tengerparton is.

Olimpia a Google-ben

Ha figyelemmel kíséred majd az olimpiai játékokat az olimpia időszakában, akkor jó, ha tudod, hogy ebben az időszakban a Google könnyebb megtalálást biztosít az olimpiával kapcsolatos tartalmakhoz és információkhoz, hírekhez. Az eredményekről értesítéseket is kérhetsz.

Címsor aranyszabályok

Sokszor olvassuk, hogy a címsor a legmeghatározóbb eleme a figyelemfelkeltésnek. Ezzel egyetérthetünk, hiszen pár másodperced van arra, hogy felkeltsd az olvasó figyelmét. Egy velős címsorral nagymértékben alakíthatod a konverziót. Egyre nagyobb és nagyobb a verseny a figyelemszerzés területén, ezért úgy kell megírnod ezt a mondatot, hogy megnyerd a versenyt. Ehhez viszont nem árt figyelembe venni néhány szabályt.  

Rangsorolási előny

A blogírással növelhetjük a weboldal forgalmát. Minden egyes új cikkel új kulcsszavakat célozhatunk meg, ezáltal növekszik a keresőből érkező forgalom. Az pedig új ügyfelekhez juttat el. Ez a rövid folyamata a blogírás hasznosságának.

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »