Blog

content/blog/1479974551_143_fb-hirdetesi-tipp_(1)_(1).png

10 Facebook hirdetési tipp profiktól

Dátum: 2016.11.23. | Írta: Dombrádi Viktória
Bár napjaink legismertebb közösségi oldala anno egyetemistáknak szánt kommunikációs platformként indult, mára már a hirdetések szempontjából is nagyon fontos felületté alakult át.A site naponta több mint egy milliárd aktív felhasználót számlál, így nem csoda, hogy a Facebook-marketing kiemelt szerepet kapott az elmúlt évek során. Az oldalon elhelyezett hirdetések számtalan célzási opciót kínálnak, így mindig biztosak lehetünk benne, hogy minden egyes forint megtérül majd, amit erre költünk.A Hubspot csapata összeült néhány közösségi média szakértővel, hogy megvitassák Facebook hirdetési stratégiájukat. Az általuk leghasznosabbnak ítélt 10 trükköt most veled is megosztjuk:
Részletek | >
content/blog/1479977858_768_facebook-hiba-blog_(1).png

3 hiba, amit el kell kerülnöd, ha a közösségi oldalakat eredményesen akarod használni

Dátum: 2016.11.23. | Írta: Dombrádi Viktória
A közösségi média teljesen behálózza az életünket. Jelen van a munkánkban, a politikában, fontos szerepet játszik a hírek terjesztésében, segít a kapcsolattartásban és így tovább. A közösségi oldalakat használók száma évről-évre növekszik.A közösségi marketing vagy social marketing ma már elengedhetetlen része egy jól tervezett marketingstratégiának kis és nagy vállalkozásoknál is. Talán azt gondolod, ne már, ez csak közösségi média, mennyire lehet nehéz? A válasz pedig, az, hogy egy márkának, egy vállalatnak nagyon is nehéz. Nem véletlenül alakultak vállalkozások arra célra, hogy márkák, hírességek és cégek közösségi oldalait kezeljék és vigyék sikerre. A folyamatosan fejlődő és változó közösségi média mindig új lehetőséget nyújt, hogy elkötelezetté tehesd a célközönséged.
Részletek | >
content/blog/ertekesitesi-level-blog-1.png

14 jel, ami arra utal, hogy az értékesítési leveled valójában spam

Dátum: 2016.11.21. | Írta: Dombrádi Viktória
Amennyiben a cégednek elegendő vásárlót sikerül bevonzania tartalommarketinggel (pl. blogok, videók, hírlevelek, SEO, közösségi média), még akkor is előfordulhat, hogy időnként a hagyományos eszközökhöz kell nyúlnod kiegészítésként. Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg jól csinálod.Egy igényesen összeállított, megfelelő célcsoporthoz eljuttatott értékesítési e-mail hatékony módszer lehet új fogyasztók szerzéséhez. Amennyiben viszont nem megfelelően van megfogalmazva, és semmilyen értéket nem közvetít a közönséged felé, könnyen a spam mappában landolhat.Hogyan tudod megállapítani, hogy az üzeneted hatékony értékesíti eszköz, vagy csupán kéretlen levélszemét? Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 14 olyan jelet, amely azt bizonyítja, hogy a leveled bizony spam.
Részletek | >
content/blog/facebook-live-blog.png

Hogyan generálj aktivitást a Facebook live-val?

Dátum: 2016.11.16. | Írta: Dombrádi Viktória
Vállalkozóként Te is tudod, milyen fontos, hogy valódi kapcsolatot alakíts ki a közönségeddel. Így könnyebben építheted ki a bizalmat, és a márkád is ennek segítségével lesz egyedi. Manapság rengeteg eszköz áll már ehhez rendelkezésre, ami nagyban megkönnyíti a munkád. Az egyik legújabb ezek közül a Facebook Live, melynek segítségével élő videón keresztül kommunikálhatsz a követőiddel. Olvasd el mai bejegyzésünket és járj 2 lépéssel a versenytársaid előtt!
Részletek | >
content/blog/ismerd-meg-a-c-generaciot-blog.png

Minden, amit a C generációról tudnod kell

Dátum: 2016.11.03. | Írta: Dombrádi Viktória
Miről is van szó egyáltalán? A kifejezés viszonylag új, úgyhogy nem csoda, ha felkaptad rá a fejed. Tömören úgy tudnám összefoglalni, mindenki ebbe a csoportba tartozik, akinek a technológia minden egyes napjának szerves részét képezi. Nem csak az okostelefonokról beszélek, hanem a közösségi oldalakról, az intelligens kütyükről, szóval mindenről, ami a digitális életstílus eleme. Ahhoz, hogy hatékonyan tudj velük kommunikálni, ismerned kell a szokásaikat. Mai bejegyzésünkben bemutatjuk Neked a C-generációt és ha elolvasod a blogot tudni fogod, hogyan érheted el őket.
Részletek | >
content/blog/erzelmi-kotodes-blog.png

Az érzelmi kötődés tudománya és művészete

Dátum: 2016.11.03. | Írta: Dombrádi Viktória
Az emberek a reklámokat elsősorban nem racionális szempontból közelítik meg, hanem az érzelmi oldalról. Erre Te magad is biztos számtalan példát láttál már. Gondolj csak a karácsonyi reklámokra, amelyek nem véletlenül lettek annyira népszerűek a világ összes pontján.Ha igazi minőségi tartalmat szeretnél előállítani, fontos, hogy hass az érzelmekre, ez ugyanis az eszköztárad egy nagyon fontos eleme lehet, és segít majd aktivitást generálni. Mai bejegyzésünkből megtudhatod, hogyan állíthatod elő a tartalmadat úgy, hogy az művészi legyen, és a fogyasztók együtt tudjanak érezni a jelentőségteljes mondanivalóddal.
Részletek | >
content/1478163595_700_adwordidei_címlapra_(1).jpg

AdWords változások 2016

Dátum: 2016.11.02. | Írta: Kulcsár Tamara
2016. elejétől jelentős változtatások voltak Adwords téren. Egyre többen használják a mobilkészülékeiket internetezésre is, emiatt a reszponzivitás került a fókuszba. A Google találati listája ennek megfelelően alakult át: a reszponzív megjelenésnek rendelve alá az asztali megjelenést is. A cél, hogy azonos legyen a felhasználói élmény minden eszközön.
Részletek | >
content/blog/hogyan-szerezz-vasarlokat-blog-fokep.png

Hogyan szerezz vásárlókat?

Dátum: 2016.11.02. | Írta: Dombrádi Viktória
Megtenni az első lépést mindig a legnehezebb. Sokszor sokkal nagyobb félelemmel jár, mint amennyire az indokolt lenne, hiszen ki kell lépnünk a komfortzónánkból. Az ismeretlen a legtöbb embert félelemmel tölti el, és fel is ütik a fejüket a “Mi van ha…” kezdetű mondatok. A legfontosabb, hogy ne aggód túl! Ha már elindítottad a vállalkozásodat, akkor itt az ideje, hogy online is piacra lépj. Elkészült a logód. Van egy professzionális arculatod. Már van egy klassz, jól átgondolt és kivitelezett weboldalad vagy webshopod. A legnagyobb kérdésed valószínűleg az, hogy honnan lesznek vásárlóid. Mai bejegyzésünkben arról olvashatsz, hogy hogyan szerezz vásárlókat rövid idő alatt.
Részletek | >
content/1478169791_332_hashtagcikkbeonesoft_(1).jpg

Hashtag – a siker cimkéje

Dátum: 2016.10.30. | Írta: Kulcsár Tamara
A hashtag olyan szó, ami előtt kettőskereszt áll. A kettőskereszt jel napjaink szinte legismertebb szimbólumává vált. Olyannyira, hogy 2014-ben az Oxford English Dictionarybe is bekerült. Kikerülhetetlen. Olyannyira, hogy nem is cél a kikerülése. 
Részletek | >
content/blog/instagram-hirdetes.png

Így hirdethetsz az Instagramon

Dátum: 2016.10.24. | Írta: Dombrádi Viktória
Az Instagram mára már elengedhetetlen marketing eszköz, és számtalan lehetőséget rejt magában. Több, mint 500 millió aktív felhasználója van.A közösségi média erejét kihasználva, jól felépített stratégiával viszonylag alacsony költséggel teheted sikeresebbé és ismertebbé vállalkozásodat. A havi 500 millió aktív felhasználó kiváló lehetőséget nyújt a vállalkozóknak, hogy hirdetési kampányaik a valódi célközönséghez jussanak el. A hirdetések azok számára jelennek meg, akik a facebookon hasonló tartalmakat lájkolnak és osztanak meg, tehát biztosan érdekli őket terméked vagy szolgáltatásod. Azt ugye fölösleges ecsetelni, hogy mennyire fontos szerepet játszik a Facebook és az Instagram mindennapjainkban. Ha még soha nem hirdettél Instagramon, akkor itt az ideje hogy elkezdd! Mai bejegyzésünkben lépésről lépésre bemutatjuk, hogyan hirdethetsz az Instagramon.
Részletek | >
<<  < 67 8 >  >>

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^