Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.
Hibázni emberi dolog, ahogy mondani szokták. Azonban ha e-mail marketing közben vétesz hibát, az sokkal kínosabb, mint a magánéleti bakik, hiszen emberek ezrei nevetnek majd rajta.
Az internetes vásárlás már évek óta hatalmas népszerűségnek örvend, így nem csoda, hogy a marketinges szakemberek is inkább az online felületekre szánnak több időt, mint a hagyományos médiumokra.
Minden marketinges tudja, mennyire összetett ez a szakma, és azt is, hogy az ezen a területen dolgozó emberek sokszor feszített időbeosztásban végzik a munkájukat, valamint kapkodással, rohanással jár az életük.
A cégek tulajdonosainak következő népszerű marketingeszközei egyértelműen a Google Maps helyi hirdetési lehetőségei lesznek. A közeljövőben megjelenő frissítéseknek köszönhetően ugyanis könnyebb lesz vásárlókat vonzani az üzletekbe, mint valaha.
A lájk egyfajta mutató lett napjainkban. A világ social media függő lett, és ez a viszonyszám, a like-ok száma segít pozicionálni a posztjainkat. A számok egyfajta ösztönző erővel bírnak, soha nem elég, legyen még és még több. De azon gondolkoztál már, valójában mit ér?
Elsőre talán lehetetlen küldetésnek tűnhet, hogy egy nagy weboldallal szállj versenybe, de egy kisvállalkozás kis website-ja is épp ugyanannyi előnnyel indul a SEO szempontjából.
Ebben a bejegyzésben megmutatunk Neked néhány lehetőséget arra, hogyan szerezhetsz előnyt a nagy honlapokkal szemben.
Az AdWords remek eszköz lehet számodra, hogy elérd a potenciális ügyfeleidet, akik pontosan arra keresnek rá, amit Te tudsz nyújtani nekik. Viszont éppen azért, mert hatalmas ereje van és kiváló lehetőséget nyújt számtalan vállalkozás számára, nem is annyira egyszerű kezelni.
A helytelen beállításokkal rengeteg pénzt veszíthetsz. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük Neked az 5 leggyakoribb AdWords-hibát, amit mindenképp kerülj el az ideális eredmények érdekében.
Téged is csábít a gondolat, hogy időnként megnézd a saját fizetett hirdetéseidet a keresőben?
Ha a válaszod igen, mindent meg kell tenned, hogy ellenállj ennek a kísértésnek, mert ha a saját hirdetéseidre keresel rá, az negatívan hathat a hirdetési kampányod sikerére. Számtalan oka van, amiért nem szabad a saját hirdetésidre keresned, most megmutatjuk a három legfontosabb ellenérvet.