Blog

content/blog/mérés_kicsi.jpg

Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Amikor különböző tartalmakat készítesz a közönséged számára, valószínűleg közben el is képzeled, melyik fog nekik a legjobban tetszeni… Ez persze még nem feltétlenül jelenti azt, hogy végül igazad is lesz.
Részletek | >
content/blog/automatizálás_kicsi.jpg

A marketing automatizálásának 4 legfontosabb előnye

Dátum: 2017.03.14. | Írta: Léránt Gergely
Minden marketinges tudja, mennyire összetett ez a szakma, és azt is, hogy az ezen a területen dolgozó emberek sokszor feszített időbeosztásban végzik a munkájukat, valamint kapkodással, rohanással jár az életük.
Részletek | >
content/blog/google_map_,_cég_kicsi.jpg

3 módja annak, hogyan használd a Google Maps alkalmazást a vállalkozásod előnyére

Dátum: 2017.03.11. | Írta: Léránt Gergely
A cégek tulajdonosainak következő népszerű marketingeszközei egyértelműen a Google Maps helyi hirdetési lehetőségei lesznek. A közeljövőben megjelenő frissítéseknek köszönhetően ugyanis könnyebb lesz vásárlókat vonzani az üzletekbe, mint valaha.
Részletek | >
content/blog/like_értéke.png

Mennyit ér egy like?

Dátum: 2016.12.29. | Írta: Kulcsár Tamara
A lájk egyfajta mutató lett napjainkban. A világ social media függő lett, és ez a viszonyszám, a like-ok száma segít pozicionálni a posztjainkat. A számok egyfajta ösztönző erővel bírnak, soha nem elég, legyen még és még több. De azon gondolkoztál már, valójában mit ér?
Részletek | >
content/blog/google-adwords.png

3 meggyőző érv, hogy ne keress és ne kattints a saját fizetett hirdetéseidre

Dátum: 2016.11.29. | Írta: Dombrádi Viktória
Téged is csábít a gondolat, hogy időnként megnézd a saját fizetett hirdetéseidet a keresőben?  Ha a válaszod igen, mindent meg kell tenned, hogy ellenállj ennek a kísértésnek, mert ha a saját hirdetéseidre keresel rá, az negatívan hathat a hirdetési kampányod sikerére. Számtalan oka van, amiért nem szabad a saját hirdetésidre keresned, most megmutatjuk a három legfontosabb ellenérvet.
Részletek | >
content/blog/adwords-hiba.png

5 általános AdWords-hiba, amit ne kövess el

Dátum: 2016.11.29. | Írta: Dombrádi Viktória
Az AdWords remek eszköz lehet számodra, hogy elérd a potenciális ügyfeleidet, akik pontosan arra keresnek rá, amit Te tudsz nyújtani nekik. Viszont éppen azért, mert hatalmas ereje van és kiváló lehetőséget nyújt számtalan vállalkozás számára, nem is annyira egyszerű kezelni. A helytelen beállításokkal rengeteg pénzt veszíthetsz. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük Neked az 5 leggyakoribb AdWords-hibát, amit mindenképp kerülj el az ideális eredmények érdekében.
Részletek | >
content/blog/seo-blog.png

Hogyan vedd fel a versenyt a nagy cégek SEO-jával?

Dátum: 2016.11.29. | Írta: Dombrádi Viktória
Elsőre talán lehetetlen küldetésnek tűnhet, hogy egy nagy weboldallal szállj versenybe, de egy kisvállalkozás kis website-ja is épp ugyanannyi előnnyel indul a SEO szempontjából. Ebben a bejegyzésben megmutatunk Neked néhány lehetőséget arra, hogyan szerezhetsz előnyt a nagy honlapokkal szemben.
Részletek | >
content/blog/1479974551_143_fb-hirdetesi-tipp_(1)_(1).png

10 Facebook hirdetési tipp profiktól

Dátum: 2016.11.23. | Írta: Dombrádi Viktória
Bár napjaink legismertebb közösségi oldala anno egyetemistáknak szánt kommunikációs platformként indult, mára már a hirdetések szempontjából is nagyon fontos felületté alakult át.A site naponta több mint egy milliárd aktív felhasználót számlál, így nem csoda, hogy a Facebook-marketing kiemelt szerepet kapott az elmúlt évek során. Az oldalon elhelyezett hirdetések számtalan célzási opciót kínálnak, így mindig biztosak lehetünk benne, hogy minden egyes forint megtérül majd, amit erre költünk.A Hubspot csapata összeült néhány közösségi média szakértővel, hogy megvitassák Facebook hirdetési stratégiájukat. Az általuk leghasznosabbnak ítélt 10 trükköt most veled is megosztjuk:
Részletek | >
content/blog/1479977858_768_facebook-hiba-blog_(1).png

3 hiba, amit el kell kerülnöd, ha a közösségi oldalakat eredményesen akarod használni

Dátum: 2016.11.23. | Írta: Dombrádi Viktória
A közösségi média teljesen behálózza az életünket. Jelen van a munkánkban, a politikában, fontos szerepet játszik a hírek terjesztésében, segít a kapcsolattartásban és így tovább. A közösségi oldalakat használók száma évről-évre növekszik.A közösségi marketing vagy social marketing ma már elengedhetetlen része egy jól tervezett marketingstratégiának kis és nagy vállalkozásoknál is. Talán azt gondolod, ne már, ez csak közösségi média, mennyire lehet nehéz? A válasz pedig, az, hogy egy márkának, egy vállalatnak nagyon is nehéz. Nem véletlenül alakultak vállalkozások arra célra, hogy márkák, hírességek és cégek közösségi oldalait kezeljék és vigyék sikerre. A folyamatosan fejlődő és változó közösségi média mindig új lehetőséget nyújt, hogy elkötelezetté tehesd a célközönséged.
Részletek | >
content/blog/ertekesitesi-level-blog-1.png

14 jel, ami arra utal, hogy az értékesítési leveled valójában spam

Dátum: 2016.11.21. | Írta: Dombrádi Viktória
Amennyiben a cégednek elegendő vásárlót sikerül bevonzania tartalommarketinggel (pl. blogok, videók, hírlevelek, SEO, közösségi média), még akkor is előfordulhat, hogy időnként a hagyományos eszközökhöz kell nyúlnod kiegészítésként. Ezzel mindaddig nincs is gond, amíg jól csinálod.Egy igényesen összeállított, megfelelő célcsoporthoz eljuttatott értékesítési e-mail hatékony módszer lehet új fogyasztók szerzéséhez. Amennyiben viszont nem megfelelően van megfogalmazva, és semmilyen értéket nem közvetít a közönséged felé, könnyen a spam mappában landolhat.Hogyan tudod megállapítani, hogy az üzeneted hatékony értékesíti eszköz, vagy csupán kéretlen levélszemét? Mai bejegyzésünkben összegyűjtöttünk 14 olyan jelet, amely azt bizonyítja, hogy a leveled bizony spam.
Részletek | >
<<  < 56 7 >  >>

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^