Blog

Mennyit ér egy like?

A lájk egyfajta mutató lett napjainkban. A világ social media függő lett, és ez a viszonyszám, a like-ok száma segít pozicionálni a posztjainkat. A számok egyfajta ösztönző erővel bírnak, soha nem elég, legyen még és még több. De azon gondolkoztál már, valójában mit ér?

Hogyan vedd fel a versenyt a nagy cégek SEO-jával?

Elsőre talán lehetetlen küldetésnek tűnhet, hogy egy nagy weboldallal szállj versenybe, de egy kisvállalkozás kis website-ja is épp ugyanannyi előnnyel indul a SEO szempontjából. Ebben a bejegyzésben megmutatunk Neked néhány lehetőséget arra, hogyan szerezhetsz előnyt a nagy honlapokkal szemben.

5 általános AdWords-hiba, amit ne kövess el

Az AdWords remek eszköz lehet számodra, hogy elérd a potenciális ügyfeleidet, akik pontosan arra keresnek rá, amit Te tudsz nyújtani nekik. Viszont éppen azért, mert hatalmas ereje van és kiváló lehetőséget nyújt számtalan vállalkozás számára, nem is annyira egyszerű kezelni. A helytelen beállításokkal rengeteg pénzt veszíthetsz. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttük Neked az 5 leggyakoribb AdWords-hibát, amit mindenképp kerülj el az ideális eredmények érdekében.

3 meggyőző érv, hogy ne keress és ne kattints a saját fizetett hirdetéseidre

Téged is csábít a gondolat, hogy időnként megnézd a saját fizetett hirdetéseidet a keresőben?  Ha a válaszod igen, mindent meg kell tenned, hogy ellenállj ennek a kísértésnek, mert ha a saját hirdetéseidre keresel rá, az negatívan hathat a hirdetési kampányod sikerére. Számtalan oka van, amiért nem szabad a saját hirdetésidre keresned, most megmutatjuk a három legfontosabb ellenérvet.

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »