Blog

content/blog/hashtag_kicsi_os.jpg

A közösségi média kulcsa, avagy hashtag-használati útmutató

Dátum: 2017.04.15. | Írta: Léránt Gergely
A hashtagek (kettőskeresztek) már olyannyira beleivódtak a kultúránkba, hogy ritka, ha valaki nem ismeri őket. Ismertségének másik bizonyítéka, hogy 2010-ben az Oxford szótárba is bekerült.
Részletek | >
content/blog/fb_fellendítés_kcsi_os.jpg

10 ingyenes módszer a Facebook-oldal fellendítéséhez

Dátum: 2017.04.08. | Írta: Léránt Gergely
Mindenek előtt szögezzük le a legfontosabbat: egy közösségi platformon fontos a minőség és a hitelesség, valamint az oldal célközönségét célzó tartalom folyamatos szolgáltatása. Legyen szó vállalkozásról vagy privát oldalról, sokan már hiúsági kérdést csinálnak a követők számából vagy éppen hogy megítéltetnek általuk.
Részletek | >
content/blog/tartalommarketing_kicsi_os.jpg

Hogyan függ össze a tartalommarketing és a randevú?

Dátum: 2017.04.08. | Írta: Léránt Gergely
A csábítás és a sikeres végkifejlet kapcsán, hiszen igyekszünk jó benyomást tenni másokra. Az online platformokon a sikeresség is egyértelműen a mérési mutatókkal demonstrálható, amit megelőz a vevők becsábítási folyamata, éppen ezért minden lehetséges eszközzel arra kell törekedni, hogy ők ki legyen szolgálva.
Részletek | >
content/blog/audio_marketing_kicsi_os.jpg

Nincs ötleted a vállalkozás felfuttatására? Alkalmazd az audió marketinget!

Dátum: 2017.04.02. | Írta: Léránt Gergely
Mit hallgatnak az emberek, amikor valahova utaznak? Zenét, Spotify-t, illetve legtöbbször rádiót, amelyben futnak a reklámszpotok. 2016-os adatok szerint az elmúlt tizenegy évben 35%-kal nőtt az online rádiók hallgatottsága, ezt a lehetőséget bizony érdemes kiaknázni.
Részletek | >
content/blog/sikeres_adwords_os_kicsi.jpg

A sikeres AdWords konverziók aranyszabályai

Dátum: 2017.03.29. | Írta: Léránt Gergely
Bárki, aki valamilyen módon érintkezett a digitális marketinggel, tudja, hogy a konverziók a kampányok sikerességének mutatói.
Részletek | >
content/blog/sikeres_v._kicsi.2jpg.jpg

Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

Dátum: 2017.03.28. | Írta: Léránt Gergely
2016-ban Zuckerberg bejelentette, hogy napi szinten 1180000000 felhasználó használja aktívan a legnagyobb közösségi oldalt! Egy ilyen szám hatalmas lehetőség arra, hogy valaki a saját márkáját reklámozhassa, csak éppen nem mindegy, miként tűnik ki a tömegből vagy tesz szert versenyelőnyre – akár apró dolgokkal.
Részletek | >
content/blog/5ötlet_kicsi_(1).jpg

5 ötlet, melyek segítségével növelheted a konverziókat a weboldaladon

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Az internetes vásárlás már évek óta hatalmas népszerűségnek örvend, így nem csoda, hogy a marketinges szakemberek is inkább az online felületekre szánnak több időt, mint a hagyományos médiumokra.
Részletek | >
content/blog/e_mail_hiba_kicsi.jpg

3 végzetes hiba, amit kerülj el e-mail marketing során

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Hibázni emberi dolog, ahogy mondani szokták. Azonban ha e-mail marketing közben vétesz hibát, az sokkal kínosabb, mint a magánéleti bakik, hiszen emberek ezrei nevetnek majd rajta.
Részletek | >
content/blog/gmail_hirdetés_kicsi.jpg

Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.
Részletek | >
content/blog/chat500x300.jpg

Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Bizonyára hallottál már róla, hogy az idei év egyik legnépszerűbb új eszköze (az élő videók bevezetése mellett) a cégekkel történő online chatelés.
Részletek | >
<<  < 45 6 >  >>

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^