Blog

content/blog/sikeres_v._kicsi.2jpg.jpg

Sikeres vállalkozó akar lenni? Ezt az 5 dolgot alakítsa át a Facebook-oldalán

Dátum: 2017.03.28. | Írta: Léránt Gergely
2016-ban Zuckerberg bejelentette, hogy napi szinten 1180000000 felhasználó használja aktívan a legnagyobb közösségi oldalt! Egy ilyen szám hatalmas lehetőség arra, hogy valaki a saját márkáját reklámozhassa, csak éppen nem mindegy, miként tűnik ki a tömegből vagy tesz szert versenyelőnyre – akár apró dolgokkal.
Részletek | >
content/blog/5ötlet_kicsi_(1).jpg

5 ötlet, melyek segítségével növelheted a konverziókat a weboldaladon

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Az internetes vásárlás már évek óta hatalmas népszerűségnek örvend, így nem csoda, hogy a marketinges szakemberek is inkább az online felületekre szánnak több időt, mint a hagyományos médiumokra.
Részletek | >
content/blog/e_mail_hiba_kicsi.jpg

3 végzetes hiba, amit kerülj el e-mail marketing során

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Hibázni emberi dolog, ahogy mondani szokták. Azonban ha e-mail marketing közben vétesz hibát, az sokkal kínosabb, mint a magánéleti bakik, hiszen emberek ezrei nevetnek majd rajta.
Részletek | >
content/blog/gmail_hirdetés_kicsi.jpg

Érj el nagyobb közönséget a Gmail hirdetéseivel

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Nem titok, hogy a Gmail a Google egyik legnépszerűbb terméke, és jelenleg a világ leggyakrabban használt levelezőrendszere. 2016-ban a felhasználók száma már meghaladta az egymilliárdot.
Részletek | >
content/blog/chat500x300.jpg

Miért van szüksége a te vállalkozásodnak is chat robotra?

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Bizonyára hallottál már róla, hogy az idei év egyik legnépszerűbb új eszköze (az élő videók bevezetése mellett) a cégekkel történő online chatelés.
Részletek | >
content/blog/mérés_kicsi.jpg

Hogyan futtasd megfelelően az A/B teszteket

Dátum: 2017.03.23. | Írta: Léránt Gergely
Amikor különböző tartalmakat készítesz a közönséged számára, valószínűleg közben el is képzeled, melyik fog nekik a legjobban tetszeni… Ez persze még nem feltétlenül jelenti azt, hogy végül igazad is lesz.
Részletek | >
content/blog/automatizálás_kicsi.jpg

A marketing automatizálásának 4 legfontosabb előnye

Dátum: 2017.03.14. | Írta: Léránt Gergely
Minden marketinges tudja, mennyire összetett ez a szakma, és azt is, hogy az ezen a területen dolgozó emberek sokszor feszített időbeosztásban végzik a munkájukat, valamint kapkodással, rohanással jár az életük.
Részletek | >
content/blog/google_map_,_cég_kicsi.jpg

3 módja annak, hogyan használd a Google Maps alkalmazást a vállalkozásod előnyére

Dátum: 2017.03.11. | Írta: Léránt Gergely
A cégek tulajdonosainak következő népszerű marketingeszközei egyértelműen a Google Maps helyi hirdetési lehetőségei lesznek. A közeljövőben megjelenő frissítéseknek köszönhetően ugyanis könnyebb lesz vásárlókat vonzani az üzletekbe, mint valaha.
Részletek | >
content/blog/like_értéke.png

Mennyit ér egy like?

Dátum: 2016.12.29. | Írta: Kulcsár Tamara
A lájk egyfajta mutató lett napjainkban. A világ social media függő lett, és ez a viszonyszám, a like-ok száma segít pozicionálni a posztjainkat. A számok egyfajta ösztönző erővel bírnak, soha nem elég, legyen még és még több. De azon gondolkoztál már, valójában mit ér?
Részletek | >
content/blog/google-adwords.png

3 meggyőző érv, hogy ne keress és ne kattints a saját fizetett hirdetéseidre

Dátum: 2016.11.29. | Írta: Dombrádi Viktória
Téged is csábít a gondolat, hogy időnként megnézd a saját fizetett hirdetéseidet a keresőben?  Ha a válaszod igen, mindent meg kell tenned, hogy ellenállj ennek a kísértésnek, mert ha a saját hirdetéseidre keresel rá, az negatívan hathat a hirdetési kampányod sikerére. Számtalan oka van, amiért nem szabad a saját hirdetésidre keresned, most megmutatjuk a három legfontosabb ellenérvet.
Részletek | >
<<  < 34 5 >  >>

Ügyfeleink elégedettsége
a mi legnagyobb büszkeségünk

mobil_app_fejlesztes1
facebook_app3
crm_rendszer_fejlesztes
webshop_keszites
mobil_app_fejlesztes3
facebook_app_4
^