Blog

Webkosár – személyesen vagy online vásároljunk?

A technika fejlődésének és az internet elterjedésének köszönhetően manapság már nem csupán személyes vásárlásra van lehetőségünk. Hanem egyszerűen, saját székünkben ülve választhatjuk ki a megvásárolni kívánt terméket és a webes lehetőségeket kihasználva, néhány kattintással egyből virtuális kosarunkba helyezhetjük az árut. Még az átvétellel sem kell bajlódni, hiszen futárcégek tucatjai vállalják akár pár órán belül is a portéka kiszállítását.

Mi fán terem a tartalommarketing? – 1. rész

„Tartalommarketing itt, tartalommarketing ott.” Akár egy mondóka is kezdődhetne így, de én ezzel csupán a leghétköznapibb valóságunkra szeretnék rámutatni. Ma ugyanis, az internet világában a tartalommarketing egészen mást jelent, s egészen más szinteken van jelen, mint az újsághirdetések hőskorában.

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 3. rész

Az utolsó részben szeretnék még néhány fontos részletet megosztani Veled a témával kapcsolatban! Remélem az előző részekben sikerül tisztáznom a Google indexelési mechanizmusát, és az ebből következő feladatokat, melyeket el kell végezned ahhoz, hogy felkerülhess a találati listára.

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 2. rész

Ha az ember keresőoptimalizálásra adja a fejét, kevés látogatót vár annyira, mint a Google pókokat. Az előző részben írtam az indexelés folyamatáról, illetve arról, hogy ez mennyire fontos, hogy indexelés nélkül nem jelenik meg a weboldalad a Google organikus találati listáján akkor sem, hogy pontosan a Hozzád vezető kulcsszót írja be a felhasználó. Éppen ezért nem mindegy, hogy sikerül-e a Google-t indexelésre bírnod!

Nagyon vártad, de mégsem járt Nálad a Google? – 1. rész

Elkészült az új weboldal, vagy készítettél egy aloldalt, blogot frissítettél stb., és telnek-múlnak napok, mégsem látod az eredményt az organikus találati listán? Lehet, hogy csak adnod kell a Google-nek még egy kis időt, de az is előfordulhat, hogy probléma van az oldaladon. Leírom, mit tudsz tenni!

Nem szoktál mérni? Öreg hiba!

Sokat írtam már a tartalommarketingről, ehhez kapcsolódó stratégiákról, elkerülendő hibákról stb., ahogy azt is több alkalommal hangsúlyoztam, hogy fontos a tartalomgenerálás előtt tisztában lenni a célközönséggel. Biztosan sokan bólintanak erre, majd gyorsan haladnak tovább a szavak folyamán. Most azonban azt mondom, álljunk meg egy pillanatra!

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 4.rész

Ismét elérkeztünk egy befejező részhez. Végigvettük, hogy milyen előnyökkel jár, ha felújítunk egy régi bejegyzést. Remélem 3 rész alatt sikerült elegendő érvet felsorolnom amellett, hogy ez egy gazdagon gyümölcsöző gyakorlat. Ezúttal sorra veszem azt a három módszert, melyek alkalmasak a régi bejegyzések felújítására.

Ne porosodjanak a régi bejegyzéseid, használd őket újra! – 2.rész

Az archívum egy sötét és reménytelen hely a bejegyzések számára. Ők arra születtek, hogy szabadon áramoljanak az internet csatornáin keresztül, felhasználótól felhasználóig. Elzárva egy virtuális gyűjtőládában egyszerűen nem érzik jól magukat. Sőt, még hasznot sem hoznak, hiszen az internet kereső népe nem látja őket, a Google pedig nem vesz róluk tudomást. Nem jó ez így!

Kezdjük el a közös munkát, kérje díjmentes ajánlatunkat

Ajánlatkérés »