Az Aranyoldalak ideje lejárt…

Napjainkra egyértelművé vált, hogy a cégek online jelenléte már nem előny, hanem alapvető elvárás. Az emberek az interneten kezdenek el szolgáltatásokat és termékeket keresni, nem pedig a Kisokosban vagy a hirdetések között. Természetesen meg is fogják találni, amit keresnek- legfeljebb nem nálunk, hanem a konkurencia ajánlatai között.

A legfrissebb statisztikák szerint a megkérdezett hazai kisvállalkozók 32 százaléka még mindig nem rendelkezik weboldallal, és ragaszkodik a hagyományos kommunikációs eszközökhöz. (Szórólap, plakát, brossúra, hirdetések)

analitika


Bár sokan tervezik az online megjelenést, „mert az kell”, mégis halogatják ezt a lépést, vagy azért mert nem tudják, hogy kezdjenek hozzá, vagy amiatt, mert tartanak a kiadásoktól.

Lássuk az ezzel kapcsolatos legtipikusabb kisvállalkozói kifogásokat:

„Honlap? Nincs nekem arra időm!”
„Én nem értek az internethez.”
„ Á, egy weboldal nagyon drága!”
„Hozzám ajánlás alapján is eljutnak!”
„Van elég vevő így is.”
„Hirdetek én szórólapon!”

A fenti érvekkel szemben azonban leszögezhetjük, hogy az a cég, amelyik nincs jelen a világhálón, gyakorlatilag nem is létezik.


Egy jól felépített céges honlap, és annak hatékony működtetése cégünk jövőjének kulcsa, hiszen egyaránt segít a kapcsolatteremtésben, értékesítésben és az ügyfélszerzésben, ezáltal a céges kommunikáció egyik legalapvetőbb eszköze.

A weboldalakkal kapcsolatos másik tévhit, hogy elegendő csupán jelen lenni az interneten.
Ez egy évtizede talán valóban így volt, mára azonban – a számtalan versenytárs között – az online jelenlét önmagában vajmi kevés.

Hogyan ítélik meg céges honlapunkat?

Egy elavult (rokonunk, ismerősünk által több éve összedobott), nehezen kezelhető, statikus honlap, amely csak általános információkat közöl, és sosem frissül, nem teszi vonzóvá a céget és nem ébreszt bizalmat az általunk kínált márka vagy szolgáltatás iránt.

A kutatások szerint a vállalatok 84 százaléka mégis elsősorban tájékoztatásra használja a honlapját, és csak 38 százalékuk próbálja kiaknázni azt a lehetőséget, hogy professzionális weboldala segítségével új ügyfeleket szerezzen és vásárlásra ösztönözzön, növelve ezáltal vállalkozása bevételét.

Ha rászántuk magunkat egy céges weboldal szerkesztésére, vagy megújítására, és megtaláltuk a számunkra szimpatikus webfejlesztő céget, lesz néhány dolog, amit alaposan át kell gondolnunk.

Az elsődleges feladat, hogy a szakemberekkel közösen tisztázzuk, mi is a célunk, mit szeretetnénk elérni weboldalunkkal. Fogalmazzuk meg egy üzleti tervet és alakítsunk ki egy megfelelő stratégiát.

Webdesign

A weboldal szerkesztése során az első sarkalatos pont a webdesign, hiszen a látogató számára ez az első virtuális találkozás a cégünkkel.

webdesign

Fontos hogy a design illeszkedjen a vállalkozás arculatához, az oldal első ránézésre is esztétikus és áttekinthető legyen.

Responsive felépítés

Az okos-telefonok és a tabletek elterjedése óta az is elvárás, hogy egy honlap responsive legyen, vagyis a weboldal minden eszközön a legmegfelelőbb méretben és elrendezésben jelenjen meg.

A forma mellett természetesen a releváns tartalom is nélkülözhetetlen.
Weboldalunkat úgy kell felépíteni, hogy az kiszolgálja és lekösse a látogatókat, és a weboldalon eltöltött idő maximálisan hatékony legyen.

Ha honlapunk nem elég áttekinthető, nem található rajta a kívánt információ, a látogató odébbáll és esetleg a konkurenciánál találja meg a számításait.

Optimalizált céges honlap

A weboldal legyen logikusan felépített, informatív, kulcsszavakra optimalizált, hogy minél előrébb kerüljön az internetes keresőkben, és elég látogatót hozzon.

Ha elkészült a weboldal, akkor sem dőlhetünk hátra, hisz a folyamatos üzleti siker érdekében elengedhetetlen, hogy honlapunk naprakész maradjon és folyamatosan aktualizálva legyen.

A rendszeresen megújuló tartalom, friss információ az, ami visszatérésre készteti látogatókat.

Kezdjük el a közös munkát, 

kérje díjmentes ajánlatunkat